سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
INVESTMENTS - E COMMERCE
علی موسوی ( سه شنبه 87/11/1 :: ساعت 1:52 صبح )

 ََ

این شرکت کار خود را از سال 1999 به صورت محلی (legal) و سپس به صورت رسمی و اینترنشنال شروع کرده که در سال 2005 اقدام جدیدی در فضای بزرگ ایترنت می کند و نه تنها از حالت (corporate)بلکه به صورت (individual) نیز فعالیت را شروع می کند . و کار این شرکت امور مالی و مشاوره در زمینه های مختلف سرمایه گذاری می با شد که با سرمایه گذاری در زمینه های منابع زیرزمینی و معادن با ارزش شروع به کار کرده و اکنون بیشتر قسمت کار شرکت در زمینه بازار های بورس است .بازارهای بورس بزرگ دنیا مانند forex . stok مارکتها و بازارهای مجازی از جمله IT

شعار شرکت جذب سرمایه گذارهایی است که بعدا با به وجود آمدن اطمینان کاری به عنوان پارتنر با شرکت در پروژه های مختلف همکاری کنند. نه اینکه مانند خیلی از شرکت ها به جذب بدون قید و شرط سرمایه گذار بپردازد برای این امر سیستم سود دهی خود را بر اساس وام (loan) تنظیم کرده است .

از جمله کار های شرکت در امور مالی سرمایه گذاری وام،بیمه،مشاوره مالی،مشارکت سود و غیره می باشد که در هر زمینه از افراد متخصص خود استفاده می کند .

امروزه تاکید شرکت و هدف آن بیشتر در زمینه ی بازارهای مجازی online که سودده تر هستند می باشد از جمله محاسن این بازار ها استفاده از نقل و انتقالات بدون مالیات اینترنتی و شبکه های گسترده بانک داری مجازی می باشد که عملا شرکت را از پرداخت مالیات معاف می کند و به نوبه خود از حالت onshore به offshore تبدیل میکند.

تمام هدفهای رو به جلو در این شرکت گسترش سرمایه گذاری در فضای مجازی و دنیای نوین میباشد که در این زمینه بیشتر تخصص و کمتر تجربه موثر است.

از فاکتورهای موثر میتوان اطلاعات به روز و دقیق از تحولات رو به جلو در دنیای علم و اقتصاد را ذ کر کرد برای روشن تر شدن زمینه های فعالیت شرکت ونحوه سوددهی ان باید تا حدودی از بازارهای مجازی online ا خبر شویم که بزرگترین نمونه ی ان بانکهای اینترنتی و بازارهای بورس رایج در دنیای اینترنت میباشد.جالب است بدانیم نحوه ی تضمین و سوددهی در این بازارها کاملا متفاوت از بازارهای دیگر است که یکی از راههای تضمین اصل سرمایه و سود در این شرکت استفاده شده است یعنی پرداخت اصل و سود سرمایه گذاران به صورت وام به انها است که بسیار جذاب و پر طرفدار بوده به گونه ای که سرمایه گذاران بسیاری را به راحتی از بازارهای سنتی به سوی خود میکشاند تا قسمتی از سرمایه خود را در این بازار نوین که با سیستم های سرمایه گذاری اینترنتی کار میکنند سرمایه گذاری کنند.این تضمین به صورت وام میباشد که در اندک زمانی به حساب بانکی در داخل شبکه واریز میشود که سرمایه گذار با دیدن سود واصل سرمایه تا حدود زیادی از سوددهی کارگذاری شرکت اطمینان حاصل میکند که البته ناگفته نماند برای کسانی که به عنوان مدیران سرمایه گذاری یا مشاوران این شرکت مشغول فعالیت هستند در صد سود انها به تناسب بسیار بالاتر از سرمایه گذاران معمولی است به طوری که یک مشاور خوب میتواند با جذب سرمایه گذار درصد سود ماهیانه خویش را بسیار بالاتر از حد معمول افزایش دهد که برای درک این موضوع به معرف خود مراجعه کنید.

Investments
GH Investment Program investments are your ticket out of the investment jungle. With us you earn up to 30% monthly interest on your original investment and your funds are locked up for the term of one year program. It is a very short period comparing with other investments.
GH Investment Program makes payments to share their profits in the form of earnings. Earnings are paid to individual GH Investment Program members. When companies pay earnings, it indicates they can afford to share profits. Interest payments represent tangible profits because GH Investment Program is paying them in their accounts directly every month or paying all your fund interest to your loan bank.



  • کلمات کلیدی : اخبار کمپانی


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دلایل شکست کسب و کار
    Ebay
    پنج توصیه ثروتمندترین مرد جهان برای موفقیت در کسب و کار
    موج چهارم ( نتورک مارکتینگ )
    Griffin Habitat
    [عناوین آرشیوشده]